Iniciatives
Les sòlides aliances i les xarxes dinàmiques són cada cop més importants. Ens dediquem a la promoció de la competitivitat, clústers i la innovació relacionada amb el mòbil, els videojocs i les indústries de gestió de les "smart cities".

Living Lab - ENoLL (Xarxa Europea de Living Labs)
Formem part de la Xarxa Europea de Living Labs (EnoLL), una iniciativa orientada de cara a buscar nous models d'innovació oberta, cooperació entre administracions, empreses i ciutadania. En aquest marc, volem potenciar la utilització de la ciutat com a laboratori urbà, un espai de prova de solucions innovadores per a empreses que desitgin implantar tests en qualsevol àmbit.

GRUPO Connect-EU
El seu objectiu és la innovació oberta en el procés de R+D+i mitjançant la creació de nous serveis audiovisuals; les aplicacions de mobilitat; i la creació, producció, catalogació, emmagatzemament i transmissió de continguts multimèdia per a dispositius mòbils; entre d'altres.

CERCLE CULTURAL
Participem de l'estratègia de la Generalitat de Catalunya per connectar tota la xarxa amb fibra òptica per a diferents usos (mitjans de comunicació, industrials, educatius...), serveis que es posen a l'abast de tota la població. L'ús cultural, sovint espectacular, de les noves tecnologies és un excel•lent aparador per permetre un impuls de la seva aplicació en altres àrees.



