Neàpolis obre de nou les portes reorientant projectes i ampliant serveis

La declaració de l’estat d’alarma decretat pel Govern central amb relació a la crisi sanitària de la Covid-19 va provocar el tancament quasi absolut de l’edifici de Neàpolis a mitjans del mes de març. Tan sols va restar operatiu l’espai de la televisió municipal Canal Blau TV, declarat com a servei essencial.
Els makers es coordinen per fer front a la COVID-19

El passat mes de març es va constituir una comunitat maker per fer front a la pandèmia del coronavirus. La seva tasca voluntària ha contribuït a crear més de 8.000 equips de protecció individual, mitjançant la tècnica d’impressió en 3D, destinats al personal dels serveis essencials més exposats al contagi.