MEDGAIMS – G&TE, el primer esdeveniment de gamificació i turisme de Catalunya

El dia 4 de novembre 2022, se celebrarà el primer esdeveniment de gamificació i turisme de Catalunya liderat pels experts més prominents en la matèria, que iniciaran un debat sobre el paper de la gamificació en el turisme.

Vilanova i la Geltrú, destinació turística pionera en gamificació, declararà els resultats de la seva experiència en desplegar el nou projecte d’Agency of Secrets en l’entorn virtual i localitats del municipi.

A més, hi haurà un espai de networking per buscar noves sinergies i es podran provar alguns dels jocs d’Agency of Secrets.

Com a ponents en el programa del dia al matí destaquen:

  • Patrick Torrent (Director Executiu de l’Agència Catalana del Turisme)
  • Òscar García Pañella (Doctor en Enginyeria Electrònica i Postdoctorat en Tecnologia de l’Entreteniment)
  • Noemí Blanch (Consultora en RRHH, Igualtat i el Poder del joc)
  • Maria Giovanna Fara (Experta en gestió turística i Project Manager de la marca Play Alghero)

A la tarda es faran demostracions de joc, networking i reunions amb empreses del sector: operadors turístics, empreses lúdiques, hotels, restaurants, sector editorial,… Una bona oportunitat per entendre la gamificació per diferents actors de l’ecosistema de Vilanova i la Geltrú.

T’hi esperem!

QUAN 

Divendres, 4 de novembre a les 10 h

ON 

Auditori Neàpolis

Rambla de l’Exposició, 59, 08800 Vilanova i la Geltrú  [Veure ubicació]

Inscripcions: https://bit.ly/3sFWsXE

També mengem galetes

Només utilitzem galetes per personalitzar el contingut i analitzar el nostre trànsit. Sense finalitats publicitàries. També compartim informació sobre l'ús que feu del nostre lloc amb els nostres socis d'anàlisi. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment. Per a més informació, consulteu la nostra Política de privacitat i la Política de galetes.