Vilanova i la Geltrú presenta l’Agència dels Secrets, un projecte innovador de Neàpolis per promocionar la ciutat a través de la gamificació a Palau Robert (Barcelona)

Vilanova i la Geltrú ha llançat la iniciativa Agency of Secrets, una experiència interactiva i gamificada que permet redescobrir el municipi a través de 10 jocs, analògics i digitals, que mostren aspectes amagats de la història de la vila.

La iniciativa, duta a terme amb fons europeus i implementada també a altres ciutats de Jordània, Líban i Itàlia, obre la porta a nous formats de promoció dels atractius turístics d’una ciutat a través del joc.

Té  3 objectius:

  • Promoció de la gamificació entre els gestors turístics de la ciutat.
  • Creació d’oportunitat laboral entre els desenvolupadors.
  • Incrementar els fluxos de turisme als municipis que ofereixen aquests jocs. Una iniciativa apta per a tota mena de públic: famílies, parelles, amistats…

Un projecte complet que en 35 km en rutes, 267 enigmes i 460 punts de 39; interès engloba història, misteri i interès turístic.

https://www.agencyofsecrets.com/es/